Vuoden perhe- ja pariterapeutit sekä kunniajäsenet

Miten vuoden perhe- ja pariterapeutti valitaan?

Yhdistyksen nimen muututtua vuoden 2022 alusta alkaen etsimme jatkossa vuoden perhe- ja pariterapeuttia. Haemme henkilöä, joka ei välttämättä ole saanut riittävästi julkisuutta, mutta ansaitsisi sen. Hän saattaa olla vasta elämäntyönsä alussa, mutta hänen panostuksensa perhe- ja pariterapian kentällä näyttää erityisen lupaavalta. Ennen kaikkea hänen kauttaan on mahdollisuus nostaa esille jokin perhe- ja/tai pariterapian alue, joka on jäänyt vähälle huomiolle. Ehdotuksia voivat tehdä yhdistyksen jäsenet yksin tai yhdessä ja ne käsitellään yhdistyksen johtokunnassa. Vuoden perhe- ja pariterapeutti julkistetaan syyskokouksen yhteydessä loka-marraskuussa.

Ehdotukset perusteluineen osoitetaan johtokunnalle ja lähetetään järjestösihteerille sihteeri@perheterapiayhdistys.fi. Ehdotusten on oltava perillä syyskuun loppuun mennessä.

Vuoden perhe- ja pariterapeutti julkistetaan yhdistyksen syyskoulutuspäivien ja syyskokouksen yhteydessä.

Myös perhe- ja pariterapian hyvä käytäntö – tunnustus jaetaan vuosittain, jos aihetta ilmenee. Siihen on jatkuva haku. Ehdotukset perusteluineen osoitetaan samalla tavalla johtokunnalle ja lähetetään järjestösihteerille sihteeri@perheterapiayhdistys.fi.

Kaikki vuoden perheterapeutit

Kunniajäsenet