Vuoden perheterapeutti

Miten vuoden perheterapeutti valitaan?

Haemme henkilöä, joka ei välttämättä ole saanut riittävästi julkisuutta, mutta ansaitsisi sen. Hän saattaa olla vasta elämäntyönsä alussa, mutta hänen panostuksensa perheterapian kentällä näyttää erityisen lupaavalta. Ennen kaikkea hänen kauttaan on mahdollisuus nostaa esille jokin perheterapian alue, joka on jäänyt vähälle huomiolle. Ehdotuksia voivat tehdä yhdistyksen jäsenet yksin tai yhdessä ja ne käsitellään yhdistyksen johtokunnassa.

Ehdotukset perusteluineen osoitetaan johtokunnalle ja lähetetään järjestösihteerille sihteeri@perheterapiayhdistys.fi. Ehdotusten on oltava perillä lokakuun loppuun mennessä.

Vuoden perheterapeutti julkistetaan yhdistyksen syyskoulutuspäivien ja syyskokouksen yhteydessä.

Myös perheterapian hyvä käytäntö – tunnustus jaetaan vuosittain, jos aihetta ilmenee. Siihen on jatkuva haku. Ehdotukset perusteluineen osoitetaan samalla tavalla johtokunnalle ja lähetetään järjestösihteerille sihteeri@perheterapiayhdistys.fi. Seuraava hyvä käytäntö julkistetaan VII suomalaisen perheterapiakongressin yhteydessä 2022, jos sellainen on löytynyt.

Kaikki vuoden perheterapeutit