Tietoa yhdistyksestä

Suomen Perheterapiayhdistys on perustettu vuonna 1984. Vuodesta 2022 alkaen yhdistyksen nimi on Suomen perhe- ja pariterapiayhdistys ry. Yhdistyksen tarkoitus on kehittää perhe- ja pariterapiaa ja perhe- ja pariterapeuttista työskentelyä sekä tuoda esiin perhe- ja pariterapeuttisen työskentelyn vaikuttavuutta ja vahvistaa niiden asemaa ja käyttöä yhteiskunnassa. Tarkoitus on myös lisätä perhe- ja pariterapeuttien välistä yhteistyötä.

Tarkoituksen toteuttamiseksi yhdistys järjestää ja tukee koulutus-, tutkimus-,  tiedotus- ja julkaisutoimintaa sekä antaa asiantuntijalausuntoja omaan alaansa liittyvistä asioista.

Uudistettu Perhe- ja pariterapia-lehti on kaikkien luettavissa täällä, oletko jo ehtinyt tutustua uuteen lehteen?

Päätoimittajat ottavat mielellään kommentteja vastaan lehteen liittyen: paivikristiina.kangas@gmail.com ja mikajniemela@gmail.com. Lehteen kaivattaisiin myös kuvitusta. Pyytäisimmekin ottamianne valokuvia tai tekemäänne kuvataidetta käyttöömme artikkeleiden kuvittamista varten. Voimme tarjota ilmaista julkisuutta, mutta palkkiota emme valitettavasti voi maksaa. Tämä olisi kuitenkin yksi tapa osallistua ja vaikuttaa, ja olemme äärimmäisen kiitollisia jokaisesta käyttöömme saamasta kuvasta! Ole kuvista yhteydessä päätoimittajiin.

Muistattehan, että lehti on nyt vapaasti kaikkien suhdeperusteisesta ja perhe- ja parikeskeisestä työstä kiinnostuneiden luettavissa. Vinkkaa lehdestä siis kaverillekin!

Yhdistyksen toimintakertomus 2022 on luettavissa täällä