VII suomalainen perheterapiakongressi siirtyy!

Vallitsevan pandemiatilanteen ja viranomaisilta saadun suosituksen mukaan Suomen perhe- ja pariterapiayhdistys on päättänyt siirtää kongressin ajankohtaa, koska tavoitteena on järjestää kongressi kasvotusten, mutta terveysturvallisesti. Uusi ajankohta on 21.-23.11.2022. Ohjelmarunko säilyy entisellään, eli toisena kongressipäivänä 22.11.2022 puheenvuoron pitävät pääpuhujista Mika Niemelä ja Mira Helimäki, kolmantena päivänä 23.11.2022 Petra Nyman-Salonen ja Virpi Koskela. Ohjelma julkaistaan kokonaisuudessaan kongressin verkkosivuilla! Tarkista tilanne https://perheterapia2022.fi/kongressin-ohjelma.

Jos pandemiatilanne estää syksyllä läsnäolokongressin järjestämisen, siirrymme etävaihtoehtoon, eli päiviä ei ole tarkoitus enää muuttaa, vaan kongressi järjestetään joka tapauksessa 21.-23.11.2022.

Ilmoittautuminen ja jo suoritettu osallistumismaksu siirtyvät automaattisesti kongressin uuteen ajankohtaan sellaisenaan. Jos osallistujana haluat tehdä muutoksia tai perua osallistumisesi, ota yhteyttä info@aboaservices.fi. Kuluton peruutus on mahdollinen 28.2.2022 saakka, jolloin maksu palautetaan täysimääräisenä. Tämän jälkeen pätevät normaalit peruutusehdot.