Perhe- ja pariterapialehti uudistui!

Suomen perhe- ja pariterapiayhdistys ry

JÄSENTIEDOTE 4/2023

Nyt se on tapahtunut!

UUSI PERHE- JA PARITERAPIALEHTI 3/2023 ON JULKAISTU!

1/2023 numerossa on kaksi artikkelia, jotka ovat poikkeuksellisesti englanninkielisiä. Artikkelien aiheet ovat merkittäviä: Joanna C. Kraus on perehtynyt kahden kulttuurin parisuhteisiin, ja japanilaiskirjoittajat puolestaan esittelevät dialogista työtapaa japanilaisessa psykiatrisessa sairaalassa. Anu-Maija Kärjä esittelee teoksensa syntytarinaa ja Kristiina Jussila on haastatellut kirkon perheneuvonnan kouluttajaa Anne Anttosta. Mukana on myös hiljattain ilmestyneiden kolmen teoksen arvioinnit: Tom Andersenin postuumisti ilmestyneen teoksen, Sanna Aavaluoman PariTila-teoksen sekä Juha Klaavunlapsuuden kehityksellistä traumaa käsittelevän teoksen arvioinnit.

Otamme mielellämme palautetta vastaan lehtiuudistuksesta, käykäähän tutustumassa!

t. päätoimittajat Päivi Kangas ja Mika Niemelä sekä Suomen perhe- ja pariterapiayhdistyksen johtokunta