Etsi terapeutti

Perheterapeutti
Pariterapeutti

Verkkosivusto

Olen pohjakoulutukseltani psykologi ja valmistunut voimavarakeskeiseksi pari- ja perhepsykoterapeutiksi 2021.
Minulla on pitkä työkokemus perheneuvolatyöstä, jossa olen työskennellyt perheen vuorovaikutushaasteiden, vanhemmuuden ja parisuhteen kysymysten äärellä. Lisäksi olen työskennellyt lastensuojelussa nuorten vastaanotossa, jossa työskennellyt nuorten ja heidän perheiden kanssa.

Kiinnostuksen kohteenani ovat mm. erilaiset vuorovaikutussuhteiden haasteet, jotka voivat liittyä myös tilanteeseen, jossa jollakin perheenjäsenellä on omia mielenterveyden haasteita, kuten masennusta tai ahdistusta. Vastaanotolleni voi tulla myös lapsen/nuoren kehitykseen liittyvissä kysymyksissä sekä elämän tuomien kriisien työstämiseksi. Tapaan perheiden ja parien lisäksi myös lapsia, nuoria ja aikuisia yksilökäynneillä. Minulla on kokemusta työskentelystä mm. ahdistuksen, pelkojen, tunteidensäätelyn sekä erilaisten neurokirjon haasteiden kanssa.

Kelan palveluntuottajana oikeus perhe- ja paripsykoterapiaan (yli 16-vuotiaat) sekä 16-25-vuotiaan nuoren yksilöterapiaan liittyvää vanhempainohjausta.

Kielet: suomi, englanti

Palaa hakuun