Perheterapeutti-lehti

Perheterapeutti-lehti on Suomen Perheterapiayhdistyksen jäsenlehti, jossa julkaistaan perheterapeutin työhön, tutkimukseen, koulutukseen, ammattikirjallisuuteen tai ammattitaidon kehittämiseen liittyviä kirjoituksia. Juttu voi olla tyypiltään kolumni, haastattelu, reportaasi, uutinen, päiväkirja, kirja-arvostelu tai laajempikin kokonaisuus. Ota yhteyttä päätoimittaja Ritva Karila-Hietalaan keskustellaksesi jutun sisällöstä, näkökulmasta ja pituudesta. Jutut lähetetään päätoimittajalle osoitteeseen karilahietala(at)gmail.com.

Jatkossa jäsenasioista saa tietoa uudesta verkkolehdestä, Perhe- ja pariterapialehdestä, jota yhdistys julkaisee. Lehti on jäsenille maksuton. Päätoimittajana toimii Eija-Liisa Rautiainen, johon voit olla yhteydessä halutessasi tarjota artikkeleita lehdessä julkaistavaksi eija.liisa.rautiainen (at) dialogic.fi. Löydät lehden osoitteesta http://www.perheterapialehti.fi

Viimeiseen paperiseen Perheterapeutti-lehteen 2/2020 valmiit jutut valokuvineen viimeistään 31.8. 2020 mennessä. Ilmoitukset 31.8.2020 mennessä.

Perheterapeutti 2 / 2016   Perheterapeutti 1 / 2017

Perheterapeutti 1 / 2016   Perheterapeutti 2 / 2015   Perheterapeutti 1 / 2015