VI suomalainen perheterapiakongressi 21.-23.3.2019 Finlandia-talossa!

Linkki perheterapiakongressin sivuille tästä

VI suomalaisen perheterapiakongressin yhteydessä pidetään Suomen perheterapiayhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous 21.3.2019 klo 18.15.

Paikka: Finlandia-talo, Mannerheimintie 13 e, 00100 Helsinki. Kokouksessa käsitellään Suomen perheterapiayhdistyksen säännöissä kevätkokoukselle määräämät asiat.

Yhdistyksen jäsenet tervetuloa!

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Systeemisen lastensuojelun SyTy-verkostohanke 16.4.2019 klo 9.30 - 15.00

Paikka: Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, Mannerheimintie 166, Helsinki.

THL ja Suomen perheterapiayhdistys kutsuvat perheterapeutteja, työnohjaajia ja näiden koulutustahoja yhteiseen systeemisen lastensuojelun verkostopäivään!

Päivässä kerrotaan systeemisen lastensuojelun toimintamallista, perheterapeuttisesta työorientaatiosta ja perheterapeutin roolista tiimissä. Systeemisen lastensuojelunkehittäjänä, kouluttajana ja tiimin perheterapeuttina toimiva Katarina Fagerström kertoo lastensuojelutiimin perheterapeutin roolista ja työskentelystä tiimissä. Lisäksi päivän aikana käsitellään  tiimien työnohjauksen ja täydennyskoulutuksen kysymyksiä. Mukaan kutsutaan myös systeemisen lastensuojelun maakunnallisia koordinaattoreita. Verkostopäivän avulla käynnistetään systeemisen lastensuojelun perheterapeuttien ja työnohjaajien valtakunnallinen verkosto. Ilmoittautumiset 8.4.2019 mennessä paivi.petrelius@thl.fi

Syyskokouksessa 23.11.2018 vuoden perheterapeutiksi valitiin Pekka Larkela. Pekka Larkela on koulutukseltaan sairaanhoitaja - diakoni, sekä vaativan erityistason perheterapeutti ja työnohjaaja Turusta. Paljon Onnea Pekalle!! Lue lisää uusimmasta Perheterapeutti-lehdestä 1/2019.

Tietoa KELA-terapioista perheterapeuteille ja muille psykoterapeuteille1

Tietoa KELA-terapioista osa 2