Ajankohtaista

Tervetuloa Suomen perheterapiayhdistyksen ja Suomen pariterapiayhdistyksen vaikuttamistyöpajaan!

Luodaan keinoja ja materiaalia perhe- ja pariterapian tunnettuuden edistämiseksi ja näiden hoitomuotojen hyödyntämiseksi nykyistä laajemmin.

Aika: La 28.3.2020 klo 12.00 – 16.00

Paikka: Tampere, Työväenmuseo Verstas, Väinö Linnan aukio 8, Bertel-kokoustila

Ilmoittaudu 21.3.2020 mennessä anita.birstolin@perheterapiayhdistys.fi ja ilmoita erikoisruokavaliosta kahvitarjoilua varten. Ole nopea, sillä 50 ensimmäistä mahtuu mukaan!

Jokaisen panos on tärkeä: juuri sinun mielipiteesi ja kokemuksesi ovat arvokkaita yhteisen päämäärän edistämiseksi!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

MAINOS

Varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapian lisäkoulutus Valviran laillistamille perhepsykoterapeuteille (35 op), v. 2020-2022!

Tämän 2-vuotisen lisäkoulutuksen käyneen perhepsykoterapeutin on mahdollista käyttää varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapiaa perheterapiaa antaessaan (Kelan kuntoutuspsykoterapia).

Varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapialle on kysyntää niin kelan kuntoutuspsykoterapiana kuin erikoissairaanhoidon ja kuntien ostopalvelupsykoterapiana.

Tämä perhepsykoterapeuteille suunniteltu lisäkoulutus antaa myös julkisissa palveluissa (esim. perhekeskukset, perheneuvolat, lastenpsykiatria ja psykiatria) työskenteleville perhepsykoterapeuteille valmiudet käyttää varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapiaa raskaana olevien ja vauva- ja pikkulapsiperheiden kanssa työskennellessä.

Koulutuksessa on teoriaopintojen lisäksi painotettu psykoterapiatyön työnohjausta, teoriatiedon siirtymiseksi perheterapeutin käytännön psykoterapiatyöhön.

Koulutukseen valitaan max 16 osallistujaa.

Haku koulutukseen päättyy 15.2. 2020.

Hakulomake (huom! pyydettävä erikseen) ja lisätiedot:

elina.savonlahti@netti.fi tai mirja.sarkkinen@pionnet.net

Koulutusesite ja tarkemmat tiedot koulutuksesta ja hakuprosessista:

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

MAINOS

Jyväskylässä on alkamassa vuonna 2020 perhe- ja paripsykoterapiakoulutus. Hakuesite alla olevassa linkissä:

hakuesite-ppt-jyvaskyla-2020.pdf

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦